Događaji

U Gracanici se radi - izbori se blize

  • /../slike/vijesti/Normal/823.jpg

    Slika 1

Gracanica je ovih dana veliko gradiliste.

U izgledu su jos neki znacajni projekti. Ima li to veze sa predstojecim izborima?                                      

To nam je bio slagvort za razgovor sa dr. Omerom Hamzicem, Sefom kabineta i savjetnikom za medije Nacelnika Opcine Gracanica.

 

 

Odobrena su sredstva za uvodenje ekoloskog grijanja u 4 skole u Gracanici. Koliko je to od znacaja za dalji razvoj projekta toplifikacije Gracanice?

 

To je jako vazno za dalji razvoj projekta toplifikacije Gracanice, koji se razvija, manje-vise, predvidenom dinamikom, uz sve teskoce i nerazumijevanja, koja prate sve velike projekte kod nas - ali je jos vaznije to sto cemo iduce zime mi u Gracanici imati cisci zrak. Gase se cetiri velika spaljivaca cumura u centru carsije. To nije mala stvar. Izracunajte koliko se tona cumura spaljivalo u tim kotlanama i koliko se sumpora emitovalo u zrak koji smo mi udisali. U svakom slucaju, nakon odobravanja ovih sredstava, u Gracanici se lakse dise. Nije zdravlje jeftinije od cumura.



Gracanica je ovih dana veliko gradiliste. Radi se na generalnom sredivanju grada. Ima li to veze sa predstojecim izborima?

 

Ima veze, samim tim sto su kod nas izbori svake trece godine. Sto god smo do sada radili, uvijek je bilo pred neke izbore i uvijek se na ovaj ili onaj nacin politiziralo. Sto bi to u ovom slucaju bio izuzetak - mada, zbilja, to sto sada radimo nema nikakve veze sa izborima. Toplifikacija se radi ne za mandat, vec za vise mandata, regulacija Sokoluse, takode je dugorocan projekat koji se realizuje u fazama, ovo ostalo, jednostavno, je doslo tako na red. Mnogo toga nece se zavrsiti do tog famoznog oktobra. Zivot se nastavlja. Ko to veze za izbore, neka veze, svako ima svoje razloge.



 Poceli su radovi na sanaciji ulica i nastavak regulacije Sokoluse, a aplicirali ste ispred Opcine jos na neke projekte?

 

-          aplicirali smo za namjenska sredstva za stambeno zbrinjavanje romske populacije na javni poziv Ministarstva za ljudska prava i izbjeglice. Ocekujemo da cemo dobiti sredstava u iznosu od nekih 110.000 KM za rjesavanje stambenih problema za 5 romskih porodica i rjesavanje problema kanalizacije u romskom naselju u Skahovici. Kod tog, da kazem, najtezi su problemi oko rjesavanja imovinskih problema za te objekte. Nas zahtjev uspjeli smo kompletirati i blagovremeno proslijediti Ministarstvu;

-          aplicirali smo, odnosno Ministarstvu prostornog uredenja uputili zahtjev za realizaciju namjenskih grant sredstva, koja po posebnoj odluci Vlade pripadaju nasoj opcini u visini od cca 150.000 KM. Sredstva ce biti dodijeljena za programske aktivnosti Udruzenja Eko-oaza, "Komusu" za kupovinu opreme i za ciscenje i uredivanje pojedinih saobracajnica na podrucju opcine, te za nekoliko manjih ekoloskih projekata po nasim skolama;

-          aplicirali smo i za sredstva Federalnog fonda za ekologiju za uredenje vodotoka na podrucju opcine uklanjanjem raznog otpada, kao i uklanjanjem izraslog siblja i ostalog rastinja koje sprecava i usporava normalan tok rijeka i izaziva njihovo izljevanje i poplave. Odabrali smo najkriticnije dijelove Sprece (od Orahovice do Miricine, 7 km, desna obala), Lukavica rijeka (od granice Lukavica Rijeke do veterinarske stanice, 1,5 KM - s obje strane vodotoka), Moranjacka rijeka u Donjoj Orahovici, od magistralnog puta - Naskina benzinska do mosta na Obrucu, dva kilometra korita rijeke s obje strane, Sokolusa od mosta kod bivse Etivaze do usca u Sprecu i Drijenca od usca u Sokolusu, pa uzvodno - ukupno 3 kilometra s obje strane tih rijeka. Ocekujemo iznos od 30.000 KM sa kojim planiramo ocistiti od rastinja, dakle, oko trideset kilometara zapustenih rijecnih obala. To ce bar djelimicno ublaziti opasnost od poplava na tim podrucjima;



       Koliko je izvjesno da ce ta sredstva biti odobrena.

 

Namjenska grant sredstva Ministarstva prostornog uredenja TK vec su odobrena. Sto se tice Ministarstva za ljudska prava i izbjeglice, aplikacija je dosta kvalitetno uradena, a obavljeni su i neki prethodni dogovori, tako da se moze ocekivati da budu i odobrena. U dobroj smo komunikaciji sa ekoloskim fondom F BiH, pa se nadam da ce i sredstva za sredivanje spomenutih vodotoka takode biti odobrena. Najavljene su i neke posjete opcini oko daljih ekoloskih projekata, koje ce takode imati neke efekte u rjesavanju odredenih problema na opcini, ljudima su zanimljiva neka nasa iskustva oko ekoloskog zagrijavanja grada i drugih infrastrukturnih projekata. Dolaze neke vazne osobe u Gracanicu, koje nemaju veze sa izborima, ali imaju itekako veze sa nasim narednim projektima.

 

 

                                                        Razgovarao: Mirsad Camdzic

Komentari:

  • # Nadreala - 27.07.2010. 03:01 h
  • Vijecnik koalicione vecine pravi intervju za javnost sa predstavnikom izvrsne vlasti. To samo moze u Gracanici. Camac, sve dok si u profesionalnom sukobu interesa prestani nam mazati oci ovim tekstovima. Propada jedan odlican novinar.
  • # Pristrasni - 27.07.2010. 03:40 h
  • Zali boze sto se jedna takva intelektualna gromada kao dr. Omer Hamzic mora baviti pravdanjem pogibeljnih poteza aktuelne opcinske vlasti i to jos sa politicarem novinarom.
  • # lipance - 27.07.2010. 05:22 h
  • nek rade ljudi bolje i malo pred izbore nego nikako ,a i onako im ne mozete nista ,nego se ufate kakvog posla pa ce i vama biti bolje !!!!
  • # Uvlakac - 27.07.2010. 07:27 h
  • To sa "intelektualnom gromadom" malo ne sjeda u stolicu opcinskog cinovnika. Drugo, ne znam zasto Camac( Kud plovi ovaj camac?) nije toj gromadi sa Cice postavio pitanje: Zasto se on nece moci grijati preko gradskog grijanja i hoce li imati gore na visini prljaviji zrak od nas u doli?
  • # JaSHAR - 27.07.2010. 01:24 h
  • Opet se Memo javlja! Alaj ima trip na Omera Hamzica nije normalno. . .
  • # JaSHARov amidza - 27.07.2010. 01:25 h
  • Memo, imas svoju stranicu pa tam pisi. Jel ti to krivo sto su ti slabe posjete pa dolazis vamo gibet prosipat?
  • # Salko - 28.07.2010. 12:53 h
  • Jashare, dragi moj glavati Eddi, jesi li izasao iz Omerovog rektuma? Gdje ti je bolje u Omerovom ili u Muhamedovom rektumu? Opredjeli se. Ja nisam Memo, za. . . . . . . nego neko ko ga veoma dobro poznaje. A znam i Memu samo sto on nije predmet ovog intervjua. Stranica mu je 5 plus. Ima cojk muda, a ne pise o rahmetli Pjani nego onom ko obnasa vlast. Sto ti sebi ne napravis stranicu?
  • # JaSHARh - 28.07.2010. 01:57 h
  • hohoho, ja se pito kad ce Edo doc na red. Ispuco Memo sve redom, prvo Omer, pa Omerov sin, pa onda komplet B. K. C. , pa Rusmir (Cekanicki gej), evo sad Edo. . . Memo ko da je uzeo citat sastav redakcije Gracanickog glasnika pa nabadal nabada, hihi. Memo, hocemol igrat toplo-hladno?
  • # JaSHAR - 28.07.2010. 02:00 h
  • I jos nesto Memo, imam tvoju pristupnicu kad si se uclanio u SDA. Hocemol je podjelit s ostalim radnim narodom i gradjanima? Da svako vidi kakav si jer si se izivljavo nad ljudima kad te SDP metnuo za direktora B. K. C. -a.
  • # ha - 28.07.2010. 08:02 h
  • Koji vam je . . . ? Dajte komentar na intervju a ne jedni o drugima !
  • # DEMOKRATA - 28.07.2010. 08:46 h
  • Znate sta: ja sam pristupio svim strankama u Gracanici jer sve podrzavam. Kad ih ima sto vise onda je konkurencija. Dakle, bice demokratije. Zar bitrebala biti jedna? Gdje je tu demokratija. Nisam niti u jednoj aktivan, samo im svima dajem podrsku. Zar je to greska? Sve su dobre, nek ih ima sve vise. . .
  • # Pristrani - 28.07.2010. 09:06 h
  • Umjesto jalove rasprave trebali prupitati nacelnika opcine ili kogod iz njegovog kabineta jeli odvojio iz budzeta opcine i jedne marke za kakav projekat. Po izjavama sefa kabineta racuna se samo na pare mrske vlasti visih nivoa. Nesto tu nije logicno.
  • # Glas razuma - 29.07.2010. 03:27 h
  • Re: PristraniNacelniku je sugerisano vise puta da u opcinski budzet uvrsti budzetsku liniju za sufinansiranje projekata iz EU fondova. Na svaku marku opcine EU fondovi dodaju X 8,5 konvertibilnih maraka, naravno pod uslovom da se pripremi takav projekat. Novac iz EU fondova takodje predstavlja prihode za opcinu! No postoji problem! Ko ce napisati takav projekat a o Engleskom jeziku da i ne pricamo, to je tesko cak i usnuti.
  • # @Glas razuma - 29.07.2010. 03:35 h
  • Slazem se sa tobom. Daso je dobar za krpljenje puteva, ali da budemo realni koji je veci projekat Opcina dobila (da ne kazem da je i jedan kandidiran) ??? Problem nije u visim nivoima vlasti, jer se pare dobijaju preko EU. Znam da je nekoliko inicijativa ove prirode odbijeno od strane nacenika. Trebali su se zaposliti strucna lica, ali je Nacelnik izabrao sebi privrzenu rodbinu.
  • # Glas Razuma - 29.07.2010. 03:50 h
  • Krpljenje puteva ne donosi nista. U Njemackoj su se poslije rata na kucama umjeto prozora stavljali najloni, putevi bili u blatu, al su masine radile. Nije niti jedan kandidiran koji bi se okarakterisao kao EU. Pitanje se postavlja zasto? Lolaklne zajednice itekako imaju pristup prvoj i drugoj komponenti instrumenta za predpristupnu saradnju zvanog IPA. Al o evropi se prica samo na tribini SDP a nijedan projekat nije kandidovan. Istina ima kadrova za pisanje projekata ali oni nisu podobni.
  • # @Glas razuma - 29.07.2010. 05:18 h
  • "Istina ima kadrova za pisanje projekata ali oni nisu podobni. ". Ako vec nisu isparili vani. Pozdrav prijatelju :) !
  • # He-man - 30.07.2010. 01:50 h
  • Vazno je da je vama svima opet kada dodju izbori Daso prva opcija za glasanje i druge opcije i nemate! Dzaba trosite tastature prepiruci se ovdje. Kad budete izglasali nekoga drugog za nacelnika a ne Dasu, onda cete imati pravo glasa. Zato do kad njegovo isprdi brinite se ba o sebi. . . Bice vam lakse!
  • # @He-man - 30.07.2010. 06:47 h
  • Daso je uvijek manje zlo od onog drugog !
  • # Ha - man - 30.07.2010. 08:54 h
  • He-man, bolan da ti nisi Ha-man ( Omerovo djevojacko prezime). U pravu si: Daso ima 14. 500 glasova. Za njega nije 20. 500. Vlast je legalna, a nije logicna. Tako je i u Zivinicama. Mozda ne bi bilo lose, da se covjek povuce kad zakrpi budzetske rupe.
  • # JaSHAR - 01.08.2010. 12:41 h
  • Kazu da je jedan biznismen nanijetio ovog Memu dobro otrehat i da vec pregovara s nekim novinarima koji ce za istrazit sva njegova nedjela i to objavit. Imal ko kakih informacija posto bi mogo i ja dodat koji prilog?
  • # vijecnik - 01.08.2010. 03:26 h
  • Jadni ste Vi Gracani. Nije ni cudo sto Vas je Josip Broz u vrijeme diktature proleterijata kaznio izolacijom. Umjesto da izvucete pouku,Vi od Dase pravite Titu a sve nas zajedno, na celu sa sdp-om,vodite u propast. Ne znam samo sto su ovi na selu tolike naivcine. . .
  • # GUBAVAC - 02.08.2010. 03:23 h
  • Jashare, znam ja sve marifetluke o Memi. Kolko placas da ga ucmekam i da te pusti mirno da spavas? Znam i s kim se svalera, znam i kolka mu je ona stvar, sta jede i sta pije, znam da je 1974. godine kupio diplomu o zavrsenoj visoj upravnoj, svaSTA ZNAM. Kolko bolan placas?
  • # ARMIN ARSLANAGIC - 03.08.2010. 02:54 h
  • Ova sdp-ovska vlast je svoje pokayala. Tri puta sam glaso za Dasu i sad bi volio odsjeci sebi ruku kojom sam glaso za njih. Gracanica nikada nije bila u gorem stanju nego danas. Trebaju nam turbani na glavama kako bi se zastitili od prasine. Centar grada je bez rasvjete ma sve je nula. I sada pocinju nesto da rade pred izbore ko da smo mi maloumni. Sto se mene i moje porodice tice Daso i SDP su proslost!
  • # fikro - 03.08.2010. 04:19 h
  • da mi je samo znat koje to prije sdp uradio nesto bolje na opstini, jer gracanica nije samo grad i na selu zive ljudi. a koliko cujem i u gradu se radovi zahuktavaju samo je para malo da se uradi sve odjednom. ko to moze svoje domacinstvo srediti za mjesec da je sve ko u raju. lako je kritikovat al radit slabo da ko voli ko daso, a usput da kazem da nisam sa dasom u rodbinskim odnosima kao sto se podmece onima kojim razmisljaju trezveno.
  • # ARMIN ARSLANAGIC - 03.08.2010. 04:28 h
  • Ma samo ti razmisljaj trezveno izadji malo na ulicu pa vidi. Ne branim ja one prije ali ovi su jos gori. SDA nije radio nista,a ovi pokvarise i ono sto smo imali ispravno. Fikro dragi ja sam svome djetetu morao kupiti krevetic da bi u obdanistu imao gdje da spava,a ima djece ciji roditelji nemogu kupiti i oni spavaju na podu. Centar grada su sredili tako sto su kupili neke trecerazredne ploce i poredali ih tako da po carsiji hodas kao po brazdama a o mraku i prasini u centru da ne govorim!
  • # NADINA - 04.08.2010. 06:44 h
  • Slazem se sa tobom Armine i ja sam dosad bila srcem i dusom za SDP ali sam se duboko razocarala. Jedva cekam izbore da im to i pokazemo. Gracanica je kompletna jedno veliko ruglo,vise ne lici ni na selo a kamoli na grad! Ovo je katastrofa!!!!
  • # Esmir - 05.08.2010. 10:10 h
  • Poslije ovakvih razmisljanja, ja stvarno ne znam ko bi mogao glasati za SDP-eove kandidate na izborima. U Kantonu paradiraju i rade za svoj dzep. novac odlazi u druge opstine, a evo citamo kako cemo ih mi dobiti-apliciranjem. Pa bude, ne bude. Sve ono:cemo, cete, ocekujemo, nadamo se. A Gracanica ide li ide, nazad,
  • # posao - 06.08.2010. 12:26 h
  • Objavjen je oglas u srijedu u Tuzlanskom listu, BKC trazi radnika , usloc sss i 3 godine radnog iskustva. Da se ne javljam ako je stela?
  • # Jashare i svi kojima je dosta Meme - 06.08.2010. 06:40 h
  • Svi posteni ljudi koji zele stati na put klevetniku, lazovu i kriminalcu, samozvanom novinaru m. imsirovicu, mogu dostaviti sve korisne informacije, dokumente i dokaze na mejl adresu dostavise@secretary. net IZBORIMO SE ZA ISTINU! Knjiga se sprema a bice i na internetu. ANONIMNOST JE ZAGARANTOVANA SVAKOM KO SE JAVI!
  • # Sejdalija - 06.08.2010. 09:52 h
  • Taj tvoj poziv, mi nesto nije u redu. Zoves "postene ljude" a hoces da se sakriju iza anonimnosti. Reci cojku uoci ako imas muda sta ti smeta, tuzi ga ako laze. Mislim da s tobom nesto nije OK. Za klevetu se moze odgovarati na sudu. Tuzi ga. Ako nesto napise sto nije tacno, trazi demant. Sve je to po zakonu. To na internetu je tanko. Anonimnim se ne vjeruje.
  • # JaSHAR - 06.08.2010. 11:42 h
  • Za druga gore ispred: iako taj meil zvuci neobicno, ja cu ti poslat kolko hoces toga. A za SEJDALIJU: Memo je taj sto se sluzi klevetama. Anonimnost je bitna jer on ce ispljuvat ljude i svasta nalagat, pa vidili ste sta je Rusmiru Djedovicu prikacio. Nije za klevetu lako tuzit i dobit spor po nasim zakonima, nevalja al je tako. Zato Memu treba na njegov nacin, ali nista ne izmisljat jer ima i previse DOKAZA da je lopov, prevarant i nitkov. Potrudicu se ja da ih sakupim i posaljem sto vise.
  • # Seka - 06.08.2010. 12:51 h
  • Ja ne znam sto toliko halabuke oko necijeg pisanja. Ako nije istina, sto se brinuti oko toga. Malo smo mjesto i svako zna o svakom sve. Ako je neko napiso laz onda je vazno da oni koji te znaju znaju da je to laz. To je javaznije. Ako nije laz, onda te to sigurno pogadja. Zakon je sve reguliso. Tuzi ga i pusti ostale da mirno zive.
  • # Seko, Sekice... - 06.08.2010. 01:04 h
  • Napisat za nekog da fata maloljetnice, da je peder, da je kriminalac, da stima tendere, itd, a ljudi pravi-zdravi, zamisli sta to znaci njima i njihovim porodicama. A Memo to kulturno odradi tako sto ne spomene ime, ali kaze tako da se zna na koga misli. Nijaz O. tako postane "jedan gracanicki slikar", Sabit K. postane "vlasnik jedne gracanicke firme za cestogradnju", Fikret K. je "vozac bibliobusa", itd. itd. Treba udruzit snage i udarit na njega istim onako kako on udara na druge ljude.
  • # Citalac - 06.08.2010. 11:06 h
  • Alo, ljudi. Sta je tema ovih komentara? Intervju ili Memo?Zlorabite otvorenost ovog sajta da bi ste se obracunali s nekim? Njega identifikujete, a sebe sakrivate?Ja citam "Gracanicke novine" i nisam do do sada primjetio da je neko kritikovan bez osnova. Provincijo, probudi se. Memo vas malo prodramava iz sna. One gore pisanije nikada nisam procito. Nijaz jeste jedan slikar, sta je?O Sabitu nista i ne pise. Fikret jeste bio vozac bibliobusa, sta je tu neistina ili podvala?
  • # Citalac - 06.08.2010. 11:09 h
  • Kako ja znam o je dobar sa Nijazom, Muhamedom, mnogim SDP-eovcima i pripadnicima drugih stranaka. Biznismeni ga postuju, vidim po reklamama u novinama. Brate napravite i vi sebi sajt i novine i pisite sta hocete, ko vam brani? Nemojte ovaj sajt koristiti za te stvari. . .
  • # JaSHAR - 07.08.2010. 12:20 h
  • Sta je ba Memo, uprpio vec? Nemoj da podsjecamo narod kako ucjenjujes biznismene da ti plate reklamu (ako nece ti im pises lose o firmi ili proizvodima), pa da novine izdajes nezakonito, a o ovim ljudima gore i drugim znas ti dobro sta si piso i kakve povracotine. Pripremi se dobro jer ces tako sad citat o sebi. Stom razlikom sto ce to o tebi biti poduprto dokazima i dokumentima o svemu sto si radio u zadnjih 30 godina. Ako mislis da si bio posten onda nema razloga za paniku.
  • # JaSHAR - 07.08.2010. 12:30 h
  • Ja sam vec poslo par stvari na meil "dostavise@secretary. net" i mislio sam da je to samo Memina smisalica ali sam jutros primio odgovor i vidim da e ozbiljno. A i memina reakcija to potvrdjuje, he-he-he.

Dodaj komentar

  • Ime i prezime:
  • Poruka:
  • Prepiši riječ:
  • Napomena: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne stavove internet portala BKC-Gracanica.ba., pri čemu portal BKC-gracanica.ba ne odgovara za njih. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. BKC-Gracanica.ba zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja.

nazad na listu

© Copyright BKC Gračanica. Sva prava pridržana.
Developed by TRING d.o.o.